INDUSTRIJA
Advanced Television: Netflix je v začetku novembra začel tržiti svojo novo storitev, in sicer bo ponujal naročniške pakete, ki bodo podprti z oglasi. Naročnina na to storitev bo nekoliko nižja, vendar bo med serijami in filmi potrebno pogledati oglase. T.i. Osnovni paket z oglasi je s 3. novembrom zaživel na osmih trgih, v Veliki Britaniji, Avstraliji, Braziliji, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Koreji in v ZDA. Več o tem na tej povezavi.
Cineuropa: Udeleženci češkega festivala dokumentarnega filma Ji.hlava so v okviru festivala med drugim pogledali razmere v regiji. Kot so ugotovili, se mora industrija prilagoditi novi realnosti po pandemiji covid-19 in vojni v Ukrajini. Več o tem na tej povezavi.
Culture Action Europe: Skupina Evropskega parlamenta za prijateljstvo s kulturno-kreativnim sektorjem (CCFG) je organizirala okroglo mizo, na kateri so razpravljali o nalogah programa Culture Action Europe v prihodnjih dveh letih. Več o tem na tej povezavi.
Digital TV: Britanski sistem merjenja gledanosti BARB in VOSDAL je v svoje podatke vključil tudi Netflix. Več o tem na tej povezavi.
Politico: Podjetja, med katerimi jih je veliko izven Evrope, bodo igrala ključno vlogo pri oblikovanju pravil Evropske unije na področju potencialno nevarne umetne inteligence, ugotavlja Politico. Več o tem na tej povezavi.
Futurism: Komentar o projektu Metaverse. Več milijard dolarjev vreden projekt, ki ga je zasnoval Facebook, ima resne težave z ohranjanjem uporabnikov. Več o tem na tej povezavi.
Euroactiv: Evropske institucije so pred dnevi razpravljale o opredelitvi umetne inteligence in bodočih pravilnikih, ki bodo na ravni EU regulirali to tehnologijo. Več o tem na tej povezavi.
PRAVNE ZADEVE:
EUIPO: Komentar o razvoju umetne inteligence. Več o tem na tej povezavi.
Kluwer Copyright Blog: Komentar o 17. členu direktive o avtorskih pravicah na enotnem digitalnem trgu. Tudi o omenjeni direktivi in izjemah, ki jih prinaša. Več o tem na tej povezavi.