AIPA je v sodelovanju z IPF od 27. 3. do 30. 3. gostila srečanje Upravnega odbora svetovnega združenja za zaščito pravic izvajalcev SCAPR in delovnih skupin te organizacije. Upravni odbor SCAPR, ki mu predseduje prvi mož irskega združenja RAAP Eanna Casey, član pa je tudi direktor AIPA Gregor Štibernik, je dal zeleno luč za ureditev sodelovanja z Mednarodno organizacijo za standardizacijo (ISO) na področju sistema ISAN. Omenjeno sodelovanje je izrednega pomena za igralce, saj omogoča učinkovito določanje edinstvenih identifikatorjev na področju avdiovizualnih del.
ISAN (International Standard Audiovisual Number), ki ga je razvila ISO, je sistem številčenja in zbiranja metapodatkov za identifikacijo vseh vrst avdiovizualnih del in njihovih različic (filmov, kratkih filmov, dokumentarcev, TV oddaj , športnih prireditev, reklamnih oglasov itd.).
Poleg upravnega odbora so se v Ljubljani na ločenih srečanjih sestali tudi člani delovnih skupin SCAPR za pravna vprašanja (LWG), administracijo pravic (RAWG), IT (TWG) in sodelovanje in razvoj (CDWG). Na srečanju skupine TWG je predstavnik ene izmed kolektivnih organizacij predstavil uporabo tehnologije za prepoznavo obrazov igralcev v avdiovizualnih delih. Udeleženci sestankov delovnih skupin so izrazili tudi željo po tesnejšemu sodelovanju oz. poenotenju digitalne obdelave in izmenjave podatkov za učinkovitejše kolektivno upravljanje. Iz tega razloga vse več kolektivnih organizacij razmišlja o ustanovitvi skupnih služb. Kot kaže primer nordijskih držav, so nekatere članice SCAPR to že uredile.
Člani delovnih skupin RAWG in TWG, so govorili o razvoju in implementaciji mednarodne podatkovne baze VRDB2. Gre za sistem, ki omogoča izjemno učinkovito izmenjavo podatkov med kolektivnimi organizacijami. Sistem je rezultat desetletja naporov za uskladitev globalnih podatkov o delih in izvajalcih, glavne prednosti pa so zmanjšanje obremenitev zaposlenih s povečevanjem avtomatizacije, pridobivanje informacij in njihove zgodnje izmenjave, standardizacija procesov, skupen format in platforma, večja preglednost, višji prihodki (tudi čezmejni), in zmanjšanje stroškov za imetnike pravic.
Skupina za pravna vprašanja (LWG) je obravnavala primere dobrih praks držav pri implementaciji Pekinške pogodbe o avdiovizualnih izvedbah (BTAP – Beijing Treaty on Audiovisual performances), veliko pa je bilo govora tudi o trenutno neustreznih predlogih k reformi avtorskega prava v EU. Udeleženci so ugotovili, da EU več kot očitno prisluhne kapitalu, ne pa tudi ustvarjalcem, zaradi katerih se je celotna reforma začela. Boj ustvarjalcev avtorskih del, med katere spadajo tudi izvajalci, je zato še bolj pomemben, saj bodo brez ustrezne zaščite ostali šibkejša stranka pri sklepanju pogodb. S tem pa bi bil celoten pomen reforme povsem zgrešen.
SCAPR ima sicer več kot tretjino članic, ki zastopajo več kot eno kategorijo imetnikov pravic, vendar se glede na slišano z implementacijo direktive 2014/26/EU njihova upravljavska struktura ne bo spremenila.